Doe mee

Het gezondheidscentrum/kraamkliniekje kon gerealiseerd worden door veel particuliere bijdragen, fondsen die een sterke financiële impuls hebben gegeven, acties van verenigingen in de gemeente Alphen-Chaam en samenwerking met organisaties die ook projecten uitvoeren in Benin. Uit de doelstelling spreekt, dat de stichting behouden blijft en sterker nog haar doelstelling heeft uitgebreid naar andere sectoren in de regio Kandi.

Daarvoor werkt zij samen met:

• De gemeente Alphen-Chaam als het gaat om projecten voor jeugd, onderwijs en ontwikkeling;
  • Stichting Vraag& Aanbod Internationaal in Alphen NB als het gaat om het genereren van materialen voor kleine ondernemers of scholen of kinderverblijven. Alsmede het op verantwoorde wijze verzenden van de materialen en middelen;.
  • Brandweer Zonder grenzen als het gaat om materiaal en kennis over te dragen aan de brandweermensen van Kandi.

Maar natuurlijk is en blijft er steeds geld nodig. Al is het maar om goederen veilig op locatie te krijgen. Of om schoolmiddelen aan te kunnen schaffen. Daarvoor zal de stichting zeker een beroep blijven doen op fondsen in Nederland. Maar ook aan particulieren wordt gevraagd het werk van de stichting te ondersteunen.

Voor giften staat de bankrekening altijd open: NL75RABO 0141 1531 05